Sabit Mıknatıslı Motor Çalışması Animasyon” için 35 yorum

  • cemil

    (25 Kasım 2010 - 09:02)

    bu kesinlikle imkansızdır ççünkü devir almadan sağ silindir haraket edemez havada kalır süreklilik sağlanamaz.aksini idaa edenin alnını karışlarım:D
    ,

  • tankuş

    (13 Aralık 2010 - 19:41)

    şimdi bu sistemler üzerinde yük olmayınca mıknatısların itme gücüyle çalışırlar tabiiki.Ancak yüke binince mıknatısın gücü bu yükü çevirmeye yetmez,bu yüzden doğal mıknatıs yerine güçlü olması için eletro mıknatıs gereki tabii o zamanda bu iş bedavaya dönmez,enerjinin sakınımı devreye girer.

  • crazy ngineer

    (12 Ocak 2011 - 08:55)

    bu sistem kesinlikle ben her i ddasına girerim. sistem manyetik alanlrın çakışması sonucunda kilitli kalır. tabi oyle bigsayr ortamında hareket vermk kolay büyükbüyük babamda yapar. okey

  • crazy ngineer

    (12 Ocak 2011 - 08:56)

    bu sistem kesinlikle çalışmaz ben her iddasına girerim. sistem manyetik alanlrın çakışması sonucunda kilitli kalır. tabi oyle bigsayr ortamında hareket vermk kolay bunu büyükbüyük babamda yapar. okey

  • serhat

    (31 Ocak 2011 - 08:16)

    bu ımkansız deyıldır arkadaslar sadece fazla elektrık uretemezsınız

  • serhat

    (31 Ocak 2011 - 08:19)

    soyle bır ornek vereyım bır kızagı bır sıbırya kurdu agırlık olmadan ceker ama yuk yada daha hızlı yol almak ıstıyorsanıız kopeklerın sayısını cıkarmalısınız tarıhlere bakın bılgısayarda tv de ıse yaramaz dıyolardı ama sımdı vazgecılmez oldular

  • rapit

    (25 Nisan 2011 - 23:26)

    harika tek kelime ile yalnız sonrada 3lü falan oluyor işi iyice abartmış =) benimde bu konu üzerinde bir projem var imkansız değil !

  • prfsr

    (30 Haziran 2011 - 04:13)

    bu çizim çalışmaz fakat bir magnet motor yapımı mümkün

  • hayatibayrak

    (02 Ekim 2011 - 16:57)

    herşey denemeler sonunda icat edildi imkansız denilenler imkanlı oldu neden olmasın çalışmak lazım bhep elin gevurumu bulacak bu icaatları bulunacak ne icatlar daha. çalışmaya kafa yormaya bilgi alışverişinde bulun maya devam edince elbet birgün birileri bulur ALLAH işteyene verir

  • Fatih Ayverdi

    (10 Kasım 2011 - 17:58)

    sistemin çalışaması imkansız ancak mıknatısın manyrtik alanını izole edebilecek bir malzeme olması dışında ..ve bildigim kadarıyla manyetik çizgileri izole edebilecek yapay yada dogol bir elemenet yok

  • volkan

    (05 Ocak 2012 - 00:02)

    arkadaşlar bu sistem çalışmayabilir haklısınız ancak manyetik motor diye aratın arama motorunuzda ve icat edilmiş çalışan 100 e yakın manyetik motor bulucaksınız icad edildi ancak petrol zengini ülkeler bunun seri üretime geçmesine müsade etmeyeceklerdir…(icad edileli 40 yıldan fazla oldu ancak icad edenlerin çoğu susturuldu veya kayboldular yeni yeni daha 8-10 yıldır patent alınmaya başlandı )

  • korkmaz

    (07 Ocak 2012 - 16:13)

    http://www.youtube.com/watch?v=PFGiWiXMHn0

    yapmislar gibi geliyor ama ngineer olmadigim icin anlamadim:)

  • Sabit Özdemir Özenc

    (25 Ocak 2012 - 14:53)

    Degerli teknik adamlari.Dünyanin döndügünü kesif eden adami(adini unuttum)kafasina seytan girmis diye öldürdüler.Adam toprak oldu ama, dünya hala dönüyor.Ya sokrat ,yada Eflatun olacak,(ben bir sey biliyorum ,o da hic bir sey bilmedigim).demistir.Dünya kuruldugundan bu yana ,son elli yilda bilim ve teknik ikiye katlandi.Einstein (ISIKTAN DAHA HIZLI GIDILEMEZ)Dedi ve isbat etti. Ama,bugün daha hizli giden bulundu.Eistei in tezi iflas etti.Buyurun buna ne dersiniz??Fizik kanununa göre (alinan enerji harcanan enerjiden kücüktür) bunu ben sanat enetitüsünde fizik dersinde ögrenmistim.Ya bu kardesimizin yaptigi motor, Eisein in teorisinin iflas ettigi gibi, Bu fizik kanununu iflas ettirirse?? Buna ne buyurulur..Kaldi ki ,bu arkadas makina teknikeri.Fizigin enerji kanununu o da adi gibi biliyor.Selamlarimla düsüncelerinize sunuyorum…

  • idris

    (31 Ocak 2012 - 12:02)

    Mıknatısı izole etmek için bazı manyetik korumalı hoparlörlerin mıknatıslarının çevresinde bulunan madde kullanılamazmı?
    Ya da harddisk mıknatıslarının altında ve üstünde bulunan madde? Ne olduğunu bilmiyorum ama manyetik etkiyi engellediği kesin

  • Metin Bağ

    (04 Mart 2012 - 13:35)

    sürekli çalışan manyetik motor yapmak istiyorum mıknatısları nereden temin ederim acaba

  • Ufukazimet Dogan

    (22 Mart 2012 - 19:05)

    neden olmasın bakır isotopu o işi görüyor yani cu 63 cu 65 piyasada gramı 8000 dolardan satılıyor amac manyatik alanı izoleyse

  • yadelim

    (23 Mart 2012 - 17:51)

    “bu similasyonu hazırlayan kişi uzaydamı yaşıyor acaba?” teorisinde bu sistem çalışabilir. ama pratiğinde, evet bu sistem kesinlikle çalışır :)) tek şart herhangi bir dişli(çark) ye harici dönme gücü(moment) uygulamak gerekir. yukarda kullanılan malzemeler, mıknatıs,mıknatısın takıldığı çark, kayış, dişli, hava. demanyetize (manyetik alanın olmadığı), hava dahi sürtünmenin olmadığı bi sistemde çalışır mi onun bi dene:)) millet bedava enerji yi buldu. hadi nükleer santrallari, araba motorlarını…. kaldıralım çevreyi boşuna kirletmesinler. hemde maliyetleri kalkmiş olur.

  • Kır kutusu

    (25 Mart 2012 - 17:11)

    Manyetik motor bundan 40 yıl önce bulundu ama bunu bulanda var türkiyede emekli bir subaydı süpürge yapmıştı kayboldu gitti bizde yer cekimini izole etmek isteyen arkadaşlar var ama yaptıkları sistem 160 metre yükselince cöküyor sabit tutamıyorlar

  • mehmet

    (26 Mart 2012 - 10:13)

    arkadaşlar şu çalışmaz bu çalızmaz demeden önce biraz araştıralım
    ben makinateknikeriyim .şu andada 6 yıldır uğraştığım manyetik motorun imalatına başlayacağım .yeni prototip yapıyorum bu konuda çalışan arkadaşlarımı yürekten kutluyorum.

  • Ibrahim Bayrak

    (01 Nisan 2012 - 10:02)

    mıknatıs motor ancan internette çalışıyor eğer yapacak olursanız zor biraz çünkü gerçek deneme yanılma işinde çok kasıyor

  • Ahim Reis

    (24 Nisan 2012 - 09:26)

    çok güzel

  • Hakan Güven

    (06 Mayıs 2012 - 11:52)

    slm arkadaslar .bana step motor uygulaması lazım .a_dan z_ye hangı malzemeler gerekıyor.bilgisi olan arkadas bana dönebilirmi? .tecrubesı olanların yardımcı olmasını beklıyorum .acil lütfen ! .

  • cüneyt

    (15 Mayıs 2012 - 10:38)

    ben mıknatıslarla küçük bir deney yaptım fakat ilk denemede mıknatıslar itiyor doğru ama kutupların çakışmasından dolayı kitleniyor yani dönmüyor ben yaptım diyen varsa bu kutup çakışmasını nasıl aştı anlatırsa sevinirim.

  • Eren Berktaş

    (18 Mayıs 2012 - 20:39)

    izleyin

  • Bahar Keskin

    (25 Mayıs 2012 - 12:22)

    merhaba o element var ben yapım aşamasındayım şu anda

  • Melih Günay

    (29 Mayıs 2012 - 19:23)

    arkadaşlar 5mm paslanmaz çelik işinizi görür biliyosunuz mıknatıs paslanmazı tutmaz ve bir duvar oluşturur :)paslanmazda bir metal demeyin

  • Muzaffer Aydın

    (07 Haziran 2012 - 04:48)

    Ben sistemin çalışağına inanıyorum. Bir şeyi denemeden çalışmaz deyip kesip attırmamak lazım. Neodmiyum mıknatıslardaki müthiş güçü enerji elde etmek için kullanmak gerekir.

  • ahmet

    (10 Ağustos 2012 - 15:12)

    7 adet silindir mıknatıs ayarladım ve sistemi yapacagıma inanıyorum

  • MGMBARTIN

    (19 Eylül 2012 - 04:32)

    Arkadaşlar, uzun süredir ben de bu motoru yapmakla uğraşıyorum. Sistemde mıknatısın diğer kutup gücünü en azından azaltabilmek amacıyla aslında bizmut kullanılabilir (mıknatısın çevresi izole edilerek) ama bizmut çok pahalı ve bulunması zor bir şey. Bunun yerine kalayla deneyebilirsiniz. İzole gücü bizmut kadar olmasa bile en azından birazcık olsun izole etmeye yarayacaktır. asıl konu mıknatısların karşı karşıya geldiklerinde silindirlerdeki açıları.

  • Medine Münevver Öztürk

    (03 Ekim 2012 - 19:22)

    bu videoyu nasıl indirebilirim bi ödevde kullanacagımda?

  • Ümit

    (06 Ekim 2012 - 14:59)

    Arkadaşlar manyetik permanent motor ile ilgili
    çok uzun zamandır araştırma yapıyorum ve
    Bunu yapmaya karar verdikten sonra yaklaşık
    20×20 silindir 120 adet neodyum mıknatısla ve iç
    Çemberi 30 dış çemberi 40 cm olan kestamid
    Malzemeden toplam 3 çember olmak üzere su jeti
    İle mükemmelle yakın milimetrik bir hassasiyette
    (iç ve dış çember arasında sadece 1,5 mm kesim
    Payı) kesimini sağladım. Ancak su an tek sorun ne
    Açısı ne aralığı ne de kac adet olacağı . Tek sorun
    Çemberler arasındaki ters hareketi esnasında mıknatısların
    Birbiri önüne itmek için yaklaşımları esnasına bile
    Gelemesen itme gücünün yanlardan çakışmaya sebep
    Olması…. Eğer gercekten yanlarını izole eder de sadece
    Tek noktadan sadece itebilecek kuvveti kullanabilirsek 6.000 rpm
    Hıza ulaşması zor değil. Her şeyi denedim ancak içerisinden manyetik
    Akın’ın geçmediği tek bir element bulamadım. Azaltilabilirse bile dönebilir mı
    Sorusunun cevabına yönelik devam ediyoruz. Bu arada 5 mm 316 L paslanmaz
    Çelik bile hikaye bu manyetik aki karşısında….araştırmaya devam….

  • Utku Metin

    (29 Kasım 2012 - 17:53)

    şimdi videonun üstünesağ tıkla neyse öle diilmiş iyi akşamşlar ….

  • GÜNER

    (10 Aralık 2012 - 04:01)

    Merhaba arkadaşlar bazı yorumlara bakınca şaşırıyorum.millet kendini o kadar aşmışki,kedi ulaşamadığı ciğere mındar der hesabı bok atmakta üzerlerine yok .Yahu kendinizde aynı şeyleri aynı seviyeye getirinde,ondan sonra bok atın bu sitelerden birinde AHMET KOLBAŞ adlı bir emekli teknisyenin icadı vede patentli adam yapmış demekki yada bir yere kadar getirebilmiş onada bir bakın yararlı yorum atacağınıza insanların şevkini neden kırıyorsunuz ????

  • metin

    (19 Kasım 2013 - 07:24)

    Bu videodaki sistem calısmaz fakat magnet motorların yapılamayacagı anlamına gelmez bu video daki sorun ben ce sürtünme dir sistem yüke bindigin de donüş duracaktır zaten dönüs icin eşit güclerin bi sekilde digerinin lehine zayıflatılması gerekmektedir bunun icin de bir kutbun zayıflatılması gerekir zayıf bir güc elde ettiginiz bu sistem de sürtünme en son isteyeceginiz seydir.Fakat magnet motorlar üstüne calısan cok üst düzey bircok enstütü oldugu biliniyor.Bu kadar akademisyen ve bilim insanı boşa calısmaz sanırım elbet bu da cözülecektir yapımı şuan imkansız görünmesi yapılamaz anlamına gelmez.

Bir Cevap Yazın