Reklamlar
İlginç Elektrik Üretimi
http://www.teknikvideo.net/video/ilginc_elek_uretec.flv           
 
 
Puan: 
37.562 Teknik izlenim

1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız (2 oy, ortalama: 5 üzerinden 4,50)
Loading ... Loading ...


Eklenme: Aralık 23, 2009

İlginç Elektrik Üretimi videosu.

  1. emrah
    20:34 on Ocak 13th, 2010

    o kullanılan maddeler nedir beyaz olan

  2. ömer
    05:27 on Ocak 23rd, 2010

    bu beyaz maddenin ne olduğunu bılen varmı

  3. hakan
    09:43 on Ocak 23rd, 2010

    o tozlar silika tozları olabilir, ama tabi emin değilim

  4. resul
    15:18 on Şubat 2nd, 2010

    o beyaz mattenin ne olduğunu bilen varsa 6218957 yi arasın samsunlu resul samsumlu tüm dostlarıma slm

  5. Mesut Murat YILMAZ
    07:45 on Mart 4th, 2010

    Böyle bir şeyin olma ihtimali sıfır, o beyaz tozun içine masanın altından iki kontak yerleştirilmiş, çiviler ona temas ettiğinden devre tamamlanmış oluyor, kablonun iki ucuda soyulmuş. Bu şekil de toz maddenin elektron akışına müsade etmesi için kapalı ve çok sıcak bir ortam olması gerekir, ayrıca mıknatıstan etkileniyor ise şayet toz da bir hareketlilik olması gerekli, insanları eğlendirmek amaçlı veya insanlarla dalga geçmek amaçlı bir video paylaşımı, bir çok pil ve akü üreten firma var, bu videodaki olay gerçek olsa arar bulurlar bu genci duman ederler.

  6. Mesut Murat YILMAZ
    08:06 on Mart 4th, 2010

    Mıknatısı ortaya koyduğunu gösteriyor, kabloları çiviye sarışını v.s… gösteriyor da. O tozu oraya dökmeden önce masanın durumunu ve tozu oraya dökme işini neden göstermiyor, çünkü önceden hazırlanan düzenek görünürde ondan, o kadarcık kabloyu çiviye birkaç tur sarmayla en az 1,5V DC. gerilim üretmesi zaten imkansız, ciddi bir olay olsaydı en azından kendi yüzünü gizlemezdi. mesutmurat68@hotmail.com sorularınız olursa Facebook adım kendi adımdır, ekleyin tanışalım, konuyu tartışalım.

  7. mehmet hopur
    09:23 on Mart 8th, 2010

    önenli olan toz deyil önemli olan başka türde üretilmesi
    telin çiviye sarılması da önemli yanlış sararsan olmaz
    ,toz civiyi mıknatısın izasında tutuyo mıknatıs sürekli dönüyo yoksa enerji elde etmez
    duran cisim hiç elektirik harcarmı baraj lar negüne duruyo ozaman

  8. ahmed
    16:17 on Nisan 13th, 2010

    bu toz ney yaaa böylesini ilk defa görüyorum toz ile elektirik vayyy beeee

  9. gökhan
    08:17 on Nisan 18th, 2010

    o beyaz toz bildiğiniz tuz
    fakat bu vidioya ianmadım ben masanın üstündeki şeritlere dikkat edin onlar kablo
    tuzun altından elektrik verio
    ve böyle birdüzenekle o voltajda elektrik üretmek çok zor.
    baksanıza dinamo patlıcak gibi ses çıkarıyo
    adam milleti kekliyo baska bişi değil

  10. Hasan
    14:09 on Nisan 28th, 2010

    TAbikide oluyor isterseniz deneyin o beyaz şeyde Limon tuzu ben yatım oldu hatta proje ödevi bile aldım birde Limonla da oluyor inanmayan denezin ama (-) (+) yanlış yaparsanız olmaz yalan altında anahtar var diyenm arkadaşlarda kendilerinin bişe zandediyorlar

  11. deha0121
    10:18 on Haziran 1st, 2010

    o beyaz maddeler zannımca asetilene batırılmış etoksi sülfür taşlarının ufalanmış hali. çünkü bu madde manyetik ortamda reaksiyona geçip minimum miktarda elektrik üretebiliyor.

  12. nurullah
    09:15 on Temmuz 25th, 2010

    ne belli masanın altından kaynak bağlamadığı

  13. yakup
    17:30 on Ağustos 12th, 2010

    arkadaşlar elktrik üretmek kolay bi bunu herkes yapabilir adam gerçekten üretiyor işte bende çık deney yaptım öle limon çinko bakır v.s hatta bildiğimiz küçük motorlardan da yaptım kafasına bi pervane uçlarınada bir ampül rüzgar gücüyle

  14. barış
    13:15 on Eylül 4th, 2010

    bizim 6. sınıf kitabımızda buna benzer bişi vardı. erimiş tuz kullanmıştık güç kaynağı olarak ve çivi yerinede çinko şeride sarmıştık kabloyu. gerçekten ampul yanmıştı. o beyaz madde tuz olabilir bence…

  15. GENCO
    10:16 on Eylül 20th, 2010

    ben denedim oldu limon tozu o zaten başka bi deneydaha var yapmıştım limona iki tane tahta dondurma çunuğu2 parça bakır tel ampul: limonu yan bir biçimde yatırın çubukları limona saplayın tahtaların üstüne bakır tel bağlayın onun üstüne lambayı bağlayın yanıyo çook kolay

  16. sinan13
    05:27 on Eylül 30th, 2010

    bence tozların içinde piller var:)))

  17. musti
    13:20 on Ekim 19th, 2010

    saçmalamayın ya ben bunu ilk okulda bi hikaye kitabında bile duydum tuzun içerisinde + – iyonlar yani sodyum klorür var sodyum ve klorür ü ayrıştırırsan artı eksi kutuplar oluşur ve elektirik elde etmiş olursun

  18. mehmet
    19:12 on Kasım 21st, 2010

    sinan13 katılıyorum kardeşim :) bnde elektrikçiyim olamaz böle bişe :S

  19. ALİ ÖZ
    20:03 on Kasım 27th, 2010

    Çok saçma bir deney, birilerini yanıltıp uğraştırmaktan zevk alan kişiler gerçekmiş gibi bunu yapmışlar iki beyaz toz arasına mıknatıs koyuyor ama mıknatısın tozlara teması bile yok eletronlar nerden devre tamamlayacak kum saati değilki bu yuksekte olandan düşükte olana elektron akışı olsun birilerinin amaçları kafa karıştırmak.

  20. Kimyager
    12:27 on Aralık 12th, 2010

    Ya Sacmalamayın yok tuz muş yoq limon tozuymus. :D Dogru limonla oluyor ama sulu ortamda, Ki limonun icindeki asitten kaynaklanıyor. Dikkat ederseniz ampülde ayrı kablo kullanmıs ve civiye baglı kabloların civiyi hareket etmesini engelliyor. Buda tozların altında bir akü baslıkları war. Civide onlara değiyor bu kadar basit. Yoq tuz muş falan filanmş. Adam amacına ulaştı bence sizleri kandırmayı başardı. Bravo!

  21. gönül
    12:06 on Aralık 17th, 2010

    o beyaz madde tuz yyaaa bas baya adam işte tuzdan elektrik ürett bence spr ve harika birşey denemek mutlaka istiyorum verdiğiniz bilgiler için saolun…

  22. gönül
    12:10 on Aralık 17th, 2010

    vede burdan birisine seleniyorum admine hhaarriiikkkaaa!!!! (ADMİN VARSA) xd

  23. OKTAY
    11:39 on Aralık 18th, 2010

    LIMOZ TUZU

  24. caner
    15:48 on Aralık 29th, 2010

    ya arkadaşlar bizim mucitlere sahip çıkmamız gerek enson elektrikle ahmet kolbaşıya sahip çıkmak gerek tabiki su ile çalıştıran arabayı bulandan da ses çıkmadı şimdi ye kadarr bunun yaptığı ise saçmalık

  25. Haydar
    08:08 on Aralık 31st, 2010

    elemanın ağzını bıçak açmıyor
    ses var konuşma yok çünkü bulduğu bir şey yok

    adaptörün ayarını fazla kaçırmış
    Gariban 3 volt motor 12 voltu yiyince feryat ediyor
    lamba ise ha patladı patlayacak

    çiviler tozun altındaki klemenslere sokmak için bir prob sadece
    araya konulan mıklatısı hoparlörden sökmüş ama koruyucusunu bile çıkarmamış
    o türden bir mıklatısın kutupları aşağı ve yukarı bakar tozla en ufak alakası yok

    giydiği tişörtten 17 yaşında bir çocuk olduğu belli
    bu video bu siteye yakışmamış

    buna kananlarıda hayretle karşılıyorum

  26. sadasfasf
    08:06 on Ocak 28th, 2011

    akıllı arkadaşlar hiç pil olurmu o tozların içinde adam niye uraşsız boşyere o tozlar 2 farklı toz büyük ihtimal (+) (-) kutuptur bunlardan biri kabartma tozuyla karışmış tuz diyeride sade tuz olabilir

  27. fizikci
    18:17 on Şubat 25th, 2011

    arkadaşlar elektrik üretmek o kadar kolay değil 1, 2.ciside elektrik üretmek için enerji harcanması gerekli yani dönüşüm.aslında enerji üretilmez dönüştürülür bir.basit çinko pil düzeyinde bile carbon atomları yakılarak enerji dönüşümü yapılır.hidro elektirk sisteminde durgun su yüksek basıncla akıtılarak kinetik enerjiye ve o kinetik enerjide elektrik enerjisine ,güneş panellerinde ışık enerjisi elektrik enerjisine nükleer santrallerde füzyon madde parcalanmasıyla olusan enerji elektrik enerjisine cevriliyor…

  28. mehme
    09:58 on Nisan 16th, 2011

    arkadaslar asitten basitbi şekide elektirik üretileblir mi lütfen bu onuda bana yardım edin

  29. Mehmet Can
    13:13 on Nisan 28th, 2011

    arkadaşlar bu vıdeo gerçekmi yada elektrik üretme ile ilgili bir öneriiniz varmı ?

  30. ahmet
    13:14 on Mayıs 24th, 2011

    tuz muz hikaye adam hepimizi keklemiş sizde konuşuyosunuz işte : )

  31. mucit
    14:50 on Haziran 14th, 2011

    deneyde hiç bir hareket yok gördüğümüz gibi elektrik kinetik yoldan elde edilebilecek bir düzenek dediğimiz gibi hareket olmadığı için elektrikte olmaz adam kısacası aklı sıra bizleri kandırmaya çalışmış ciddiye almayın gerçek olsa bütün araba firmaları başta olmak üzere devletimizde çoktan sahip çıkardı ve toz yığınlarının içinde masanın altından gelen elektrik devresi var bu kadar basit

  32. sinan
    10:00 on Temmuz 2nd, 2011

    o kullanılan bor maddesidir.

  33. hüseyin.
    08:53 on Temmuz 18th, 2011

    yao arkadaşlar inanmayın böyle şeyleri bunun olabilmesi katırilyonda1 be

  34. yıldırım
    06:10 on Ağustos 5th, 2011

    kardeş tamemen doğru ben elektirik okuyorum aynı şeyi limonlarlada yapabilirsin veya pataeslede oluyor

  35. Hasan
    02:46 on Ağustos 11th, 2011

    masanın altında üreteç olduğundan adım gibi eminim,hiç bir açıklama yokk .hem o kadar yüksek elektrik üretemez onlarla.limonda 1 -1,5v üretebilirsin.

  36. TUNA
    10:54 on Ekim 1st, 2011

    EĞER DOĞRU OLSA O TOZUN NE OLDUĞUNU AÇIKLAR ÜZERİNDE DURMAYA GEREK YOK

  37. HACI FİDAN
    09:38 on Ekim 2nd, 2011

    Ey düşünürler,ben 37 yıllık elektrik ve elektronikçiyim.Yukardaki deneyin doğruluk payı olabilir,hemen peşin hüküm vermeyin.Atalarımız diyor ki,el elden üstündür.Bana göre bu konu hakkında çok düşünmemiz gerekir.Mesela Amerikalılar 1800′lü yıllarda artık bütün icatlar bulunmuştur,bundan sonra bulunanacak icat kalmamıştır dedikten sonra bütün icatlar peşi peşine gelmeye başlamıştır ve bundan sonrada kıyamete kadar icatlar peşi peşine gelmeye devam edecektir.NİCE DERİN DÜŞÜNMELERE.SAYGILARIMLA…

  38. Ansizin23
    06:42 on Ekim 3rd, 2011

    masanın altında birşey oldugunu söyleyen arkadaşlara katılıyorum çünkü motoru fazla tutmuyor tutsa motor yanacak..Led e ne demelli projektör gibi parlıyor mübarek.. Kekleme sanatı:)

  39. nasır kaya
    08:54 on Ekim 19th, 2011

    bonlar imkansız benim kendi ürettiğim proje 80 m yükseklik ve çapı 100 m olan bi binadan tam 7000000 volt elektirik üretiyorum zatan yakında proje televizyona çıkar

  40. Erkan Yılmaz
    22:10 on Kasım 18th, 2011

    tozu kadehe koysa inanırdım bence numara var

  41. Hasan Tabanca
    20:37 on Kasım 22nd, 2011

    HAMURDUR ARKADAŞLAR

  42. Ekrem Kılınçarslan
    22:37 on Kasım 30th, 2011

    ilginç oldugu kadarda bir mumma numarada olabilir gerçekte yalnız şunu belirteyim bu yapılan bir şey mümkün nasılmı? bazı kimyasallar dogası gereği artı yüklüdür bazılarıda eksi yüklüdür. bu maddelere iletken tel bağlarsınız sonrada iyonlaşmayı sağlarsınız iki telin ucuna lambayı bağlayınca elektronlar eksiden artıya doğru akmaya başlarlar böylece elektirik üretilmiş olur NOT: bu vidyodaki iki kimyasal element nedir bilmiyorum. gerçi tahminleirm var ama kimseyi yanıtmamak için açıklamıyorum. şu açıkki bu deneyde iyonlaşmayı mıknatıs sağlıyor. Ekrem Kılınçarslan

  43. mal seher agıragaç
    08:38 on Aralık 14th, 2011

    eşek gibi olmuş zaten sizde eşeksiniz

  44. Hüseyin Kazak
    23:20 on Aralık 18th, 2011

    beleş eerji

  45. mahmut
    18:29 on Aralık 19th, 2011

    ben 35 senelik elk ustasıyım senin gibi bir yavşaga rastlamadım masanın altında güçlü bir pil devresi var o dinemo 5/5 veya 6 voltla ogüce ulaşır sen kime anlatıyorsun götüne bagla kabloyu bakalım dinamo yine dönüyormu

  46. Dark
    08:03 on Ocak 3rd, 2012

    Bu kesinlikle bir aldatmacadır, eğer bu olay gerçek olsaydı ve ben yapıyor olsaydım öncelikle inandırıcı olmasını isterdim (video çekmenin başka bir anlamı olamaz) ve 1. Tozu video çekmeye başladıktan sonra dökerdim 2. Mıknatıs yerine konmadan akım olmadıgını kanıtlardım, lamba önceden bağlı olan çiviye sarılır çivi toza batırılır ve sonra lambaya dokunmadan mıknatıs bırakılarak lambanın yandığı kanıtlanabilrdi ama 1. durum açıkça gösterilmeden 2. durumun yapılması zaten birşeyi değiştirmezdi…
    Belliki bu basit bir oyun, arkadasın canı sıkılmıs bir video çekim demiş bakalım kaç hit alıcak hesabı yapmıs.

  47. Mert Kayıkcı
    17:02 on Ocak 3rd, 2012

    tozun içinde pil war belki

  48. Dursun Kaptagel
    06:58 on Ocak 4th, 2012

    yalan yalan

  49. Dursun Kaptagel
    06:58 on Ocak 4th, 2012

    yalan yalan

  50. Metin Bilal
    20:07 on Ocak 12th, 2012

    o kullandığın tozun ne olduğunu söylermisin

  51. auygur
    12:12 on Ocak 14th, 2012

    devre tamamlanmamış böyle bişey imkansız tozların arasında iletken bişey olması lazım(genede üretemez)

  52. OLDPLATANUS
    22:02 on Ocak 21st, 2012

    yahu keke gelemeyin resmen keklemiş milleti onu yapan eğer bu kadar yorumları görseydi acıklamasını yapardı ——–mal seher ağırağaç sana —1 çift sözüm var bakınız kendi malki adında bile mal yazıyor birde millete eşek diyor vah vah vah

  53. Hasan Mercik
    02:09 on Şubat 13th, 2012

    İnternette bir şeyler araştırırken dünyanın ya da başka bir mıknatısın manyetizmasının ücretsiz enerjiye dönüştürülmesi ile alakalı bir makaleye sıkça rastlamak mümkündür. Bu gerçekten kulağa hoş geliyor, fakat sorun şu ki enerji asla bedavaya gelmez ve her zaman bir bedeli vardır.

    Tabii, bir mıknatısı manyetize etmek için, ona enerji yüklenmesi gerekir. Bu, manyetize edilecek materyelin içine oturtulduğu bobine yüksek miktarda atımlı akım uygulanarak yapılmaktadır. Ölçülebilir olan belirli bir miktarda enerji içeren bu akım atımının neticesinde, manyetize edilen materyelin içerisindeki manyetik alana paralel olan mıknatıssal bölgecikler genişler. Peki mıknatıssal bölgeciklerin tekrar daralmasına neler yol açar? Üç şey;
    1. Mıknatısın ısısında artış olması.

    2. Demanyetize eden bir dış manyetik alan.

    3. Mıknatısı fiziksel olarak sallamak veya çarpmak.

    Bunlardan her biri, görebildiğiniz üzere, bu enerjinin harcanmasını gerektiriyor (ısı, manyetik alan, hareket). Bunlardan hiç biri, genel manyetik alandaki düşüşten açığa çıkan enerjiyi tutmaya olanak tanımıyor. (İzantropik soğutma, mıknatıssal bölgeciklerin seçkisiz hale gelmesine bağlı olarak ısı enerjisinin bir miktarını tutabiliyor, fakat öncelikle materyele yüklenecek olan enerjiye ihtiyaç vardır.) Ayrıca her devrede bir enerji kaybı söz konusudur (çeşitli ısı enerjisi biçimlerinde, ses enerjisinde, mekanik enerjide, kimyasal enerjide, elektrik enerjisinde vb.).

    Bedava enerjinin sırrını çözdüğünü düşünenler tarafından sıkça kullanılan bir anahtar kelime: devridaim. Bundan kasıtları, enerji çıktısının enerji girdisine oranının 1′in üzerinde olmasıdır (harcanan enerjiden daha fazla enerjinin açığa çıkması). Kulağa çok iyi geliyor, ama fizik bunun için yeterli değildir. Enerji ölçümleri yaparken, çoğu zaman farkında olmadan yapılabilecek bazı hatalar vardır, devridaimi mümkün göstermek gibi. Gerçekte böyle bir şey söz konusu değildir.

    Ayrıca, bakır atomlarını kullanıp bunları enerjiye dönüştürerek maddenin bir kısmını (E=mc^2 formülü ile) enerjiye dönüştüren bir şemadan bahsedildiğini görüyoruz. Eğer mucidi bunu başarabiliyorsa, mükemmel. Fakat bu “devridaim” icatları grubunda yer almayacaktır. Güneş ya da bir yıldız bunu iyi biçimde yapabilir. Çünkü yüksek basınç, yüksek ısı derecesi ve büyük kütle avantajına sahiptirler

  54. ALFONZO
    06:22 on Şubat 22nd, 2012

    arkadaşlar bu deney kesinlikle doğrudur vede sırrını verdiğimiz zaman anlamı kalmaz hiç bir sahtecilik yoktur açıklama yapmış olsak belkide bizi kaybederler saygılar..MURAT ŞAMİL…KONYALI

  55. ERSİN
    15:12 on Mart 7th, 2012

    arkadaşlar limon ile nasıl elektrik üretiliyor.ben bir kere denedim illa çinko ve bakırın olmasımı lazım.tüm arkadaşlar yardım ederseniz çok makbule geçer ödevim varda.

  56. nefaydasivar
    20:38 on Nisan 21st, 2012

    o toz karbonat denerseniz anlarsiniz

  57. Mehmet Buldan
    14:30 on Mayıs 2nd, 2012

    keisn bunda bir hile var nasıl çalışır kaç kere denedim olmuyor

  58. yk
    07:10 on Haziran 3rd, 2012

    her şey kafada biter kitaptan ezber yapmaya benzemez önemli olan oradaki 2 maddenin içindeki moloküler yapıları ayrıştıra bilmek arkadaş mıklantısın kutupları sayesinde belliki molokülleri ayriştırmış bu bu yağmurlu havadaki bulutların çarpışması gibi birşeydir bunu çozmek pekte zor değil yeterki karar verdiğini uygulamak için inan

Yorumunu Gönder !





Deneyler, Elektrik, konusunda videolar